Alla inlägg under juni 2013

Av Ylva Karlsson - 25 juni 2013 19:35

idag har man varit i Alv sen kl 10 - 14.30 så blev hel dag .. man lever sig in där inne ... ja för tusan man blir aldrig för stor för att gå in o kolla inne i alv ... mest såg jag fram emot Katthult ... gud så fint dom har gjort allt nya emil i lönneberga , ja o Teatern var också bra :) ja det var en bra dag , sen när ja kom hem började tvätta så man har rena kläder till veckan . medans jag tvättade så tränade jag Fitness i 1 timme , så man kännde sig nöjd , där efter blev dusch , hängt upp tvätt . o nu väntar på andra tvätten ska bli klar så man kan hänga upp sista tvätten då så sen ta kväller .. :) resten tvätten bli tvätta imorrn :) ...


Ciao




       


Av Ylva Karlsson - 23 juni 2013 17:01

Fredagen Midsommar afton- mamma ringade o undrade om ja ville komma hem o äta mat . så då åkte ja med mamma o nisse barna hem till dom o käkade mat o busade med ungarna . o ja det blev hel del dricka . men ja tål typ ingenting ... mamma körde hem mig efter tio på kvällen eller nåt ...  haha jag fick för mig när ja kom hem att ja skulle gå ända till frödingehult .. tur ja inte gjorde det . hade nog ramlat i diket eller nåt ... aja får bli nån helg åka dit :D ... jag får för mig så mycket när ja är full o dant :D ... 



Lördagen midsommar dagen .. mådde som jag förtjänade men levde som människa ändå .. bara att man låg i soffan hela dagen ... 


Söndagen : idag åkt till ett ställe utanför överrum ... o firat min kusin elin som fyller 20 år :) så träffat halva släkten .. trevligt som alltid ... så nu hemma .. och det blir träning härnäst .. kännt man varit lat i 4 dagar ... så nu får latdagar vara bra tills tors då hihi :)  men skönt med jobb imorrn ... 


 

köpte Ramlösa imorse men den här var god faktiskt .. inte ofta man köper men var tvungen när man skulle åka en bit :P


 

Fick av mina Bonus syskon i midsommar :) 


  

Storebror med dom minsta kusinerna :D  

Av Ylva Karlsson - 20 juni 2013 15:37

jobbar 9 - 14 idag då . seg som fan har man varit sen igår .. ont i huvudet bara för tråkiga väder ...  efter jobbet gick man ner till bolaget o handlade lite smått .... efter det blev det konsum o handla lite grann o köpte även jordgubbar utanför konsum . så ja lite gott har man nu då :) ... varit så kvavt idag men ja det blir träna ändå känner jag :) mest lugnt ikväll . kanske bli Glo på Äntligen midsommar ikväll på tvn ... 



 

63 kg



 


lite gott som man har köpt . kanske bli ikväll eller imorrn kväll ...

vinet heter mia faktiskt . och cube som är mina favoriter ... o goda jordgubbar .. mums :)  

Av Ylva Karlsson - 18 juni 2013 16:25

blev som sagt tandläkaren imorse o det gick hyfsat bra :) , måste bara laga mina framtänder i höst ... framtänderna gick sönder nu i januari , ja sen gick jag till jobbet . o kom hem innan halv fyra . så har tränat , duscha , provat kläder som man kan ha nu och även hunnit med o sola :) härnäst tvn en stund . o sen ringa farmor o farfar om jag får åka med dom till kusinens kalas på sön :) ja vad som händer sen blir nog lugnt antar jag ... men man märker sommaren är här för man bli totalt rastlös alltså :P 


       

Av Ylva Karlsson - 17 juni 2013 18:04

Folk säger ja är så smal o allt men ja kanske stämmer ... men bra bit kvar .. men jag är ju envis som tusan ... kan bli uppehåll om några veckor o sen fortsätta med vikten i höst igen . men envis iaf . men gått ner en hel del ändå :P .. 





 

Jan månad 2013- överviktig var man då .. 



 


April 2013 - hade gått ner 10 kg men hade mkt fett kvar ... 







 

Dagens Läge :D ..





som sagt inte nöjd en men snart så  :D  

Av Ylva Karlsson - 16 juni 2013 13:31

Fredagen: Tog det lugnt , blev tvn kvällen o gick la mig strax efter tio  för var så trött efter hel vecka arbets dagar .. 

 

Lördag: gick upp kl tio o fixade fruktost som blev kokta ägg o kaffe o sen blev det rensa garderoben och hängde upp gardiner o tvättade hela dagen också , o fixade mat o sen tränade och sen tog jag kväller o kollade serier tills det blev läggdags stax efter tio , 

 

Söndag: idag gick jag upp kl nio . bryggde kaffe o sen tog förmiddags promenad nån halv timme . sen blev det käka mat som blev canbonara med vitkålssallad . strax efter det blev det dammsuga , o nu se serie o vänta på min far ska dyka upp . tydligen bli det köpa glass sen .. jösses vad det kommer slå i magen socker kick . men bara träna igen sen då så det går över , ja annars ikväll blir nog vika kläder o ta lugnt bara .... vill bara dagarna ska gå fort tills det man åker till Axvalla men bara 12 dagar kvar så går nog fort :D 

Hej svejs ... 

 

   

Av Ylva Karlsson - 13 juni 2013 19:45

ja nu var det nån månad sen man skrev .... idag har man jobbat 9- 14.15 efter det gick jag hem till min syster och hälsade på . drack kaffe och pratade massa , sen gick jag hemmåt o var hemma runt fyra , så satt mig vid datorn en stund och sen fixade mat som blev Kyckling o vitkålssallad , efter det blev det se Glamour och sen tränade nån halv timme , o strax se på min stora lata familj o baka nyttiga bröd samtidigt också :D 


Håller ju på med vikten än o det går bara bättre o bättre för varje dag som går ... sakta men säkert ;) 


Ciao 

 

 

     

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards